تاثیرات مثبت سبک زندگی سالم

 

جهت دانلود فایل صوتی روی تاثیرات مثبت سبک زندگی سالم.mp3  کلیک کنید.

 

درود فراوان خدمت شما عزیزی که در حال خوندن این متن هستی؛ 

فایل صوتی که برای شما دوست خوبم ارائه شده، حاوی نکاتی هست که شاید بسیاری افراد به این مطالب توجه خاصی نمیکنن و یا ازش غافل هستن.

اين سوالات شايد براي شما هم در ذهنتون نقش بسته باشه كه:
— چطوري زندگيِ بهتري داشته باشم؟
— چطوري اشتباهاتم رو به حداق و موفقيتهامو بيشترش كنم؟
— چه رفتارها و كارهايي موجب افزايش رضايتمندي و آرامش در زندگي ميشه؟
و ...

«سبک زندگی سالم» فقط مربوط به سلامت و رعایت نکات مربوط به تندرستی جسم نیست، قطعا توجه به روح و روان ، به همین اندازه میتونه مهم و ضروری باشه.
اینکه رفتارها، نگرش ما به زندگی، ارزشهامون و در نهایت انتخابهای ما ، در کنار هم از عناصر مهم و تاثیرگذار سبک زندگیمون بحساب میاد.
ما انسانها بر زندگی هم تاثیر میذاریم؛ پس همون اندازه که نسبت به واکنش و پاسخ ها و رفتارهای دیگران بر زندگیمون آگاهی داریم، قطعا باید مراقب اصول و کیفیت زندگی خودمونم باشيم.
مساله انتخاب های ما در زندگی، نشون میده در چه جهت و مسیری برای رسیدن به هدفهامون قدم برمیداریم،شاید شناخت کامل از عادتهای رفتاریمون و یا قدرت تشخیص و تمیز دادن احساسات خوب و بدمون رو ،نداشته باشیم.
قطعا برای افزایش سطح فکری و کیفیت شناختی و شخصیتیمون، باید اطلاعات و آموزشهای درست ببینیم و یاد بگیریم، تا موجب افزایش عزت نفس و اعتماد بنفسمون بشیم. و بد‌ون شک با این سطح آگاهیِ درست، رضایتمندی و شادابیمون در زندگی بیشتر میشه.
خبر خوب برای افرادی که در ابتدای تصمیم گیری جهت انتخاب سبک زندگی سالم هستن اینه که، ما برای کاهش دغدغه ها و عوارض سوءاشتباهات و معضلات، ميتونيم از بهترين سلاح يعني مهارتهاي زندگي استفاده كنيم. تغيير سخته و نيازمند صبر و حوصله، اما با تكرار و تمرين، قطعا دست يافتني و در نتيجه لذتبخش خواهد بود.
 
اميدوارم از توضيحات استفاده كنيد.
همراه ما باشيد
افروز قيصر

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

دیگر نوشته‌ها