معجزه رایحه درمانی در بهبود عملکرد مغز

معجزه رایحه درمانی در بهبود عملکرد مغز
روماتراپی (رایحه درمانی) یک روش درمانی در طب مکمل است که در سال های اخیر در بسیاری از کشورها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و امری کاملا رایج است. رایحه ها از روغن های طبیعی خالص گرفته شده از گیاهان استفاده می کند که می تواند تاثیر مثبتی بر بدن و ذهن داشته باشد. مشخص شده است که اضطراب، افسردگی و سایر احساسات منفی را کاهش می دهد تا به طور موثر راحتی جسمی و روانی را بهبود بخشد. + (ویدیو)
ادامه مطلب

فرمولی برای سلامت پوست

فرمولی برای سلامت پوست
مصاحبه محمد محسن عزیزی مدیر مجموعه سبک زندگی رسش با روزنامه جام جم در تاریخ 13تیر 1402 با عنوان فرمولی برای سلامت پوست. مرحله اول، تعدیل مزاج: در این مرحله، لازم است مزاج‌مان را بشناسیم و تشخیص دهیم که بر اساس هرکدام از مزاج‌های گرم و تر، گرم و خشک و سرد و خشک، چه مواد غذایی را استفاده کنیم که این مزاج را به تعادل برسانیم. به عنوان مثال، افراد با مزاج گرم و‌‌تر که مدام پوست صورت‌شان گل می‌اندازد، باید مصرف غذاهای غلیظ  و نشاسته‌ای را محدود و از غذاهای سرخ‌کردنی و تند و پر ادویه دوری کنند.
ادامه مطلب

پادکست غذای کثیف و غذای لطیف

پادکست غذای کثیف و غذای لطیف
 غذای کثیف و غذای لطیف یکی ازز مهم ترین قوانین در اصول تغذیه بر مبنای طب سنتی ایرانی است که رعایت کردن آن نه تنها به حفظ سلامت عمومی بدن کمک میکند بلکه بسیاری از بیماری های گوارش و کبد را از ما دور میکند و کیفیت عملکرد بدن افزایش میابد.
ادامه مطلب

پادکست شکلات صبحانه طبیعی و سالم

پادکست شکلات صبحانه طبیعی و سالم
برای حفظ سلامت جسم و روان لازمه که به تغذیه ای که داریم دقت بیشتری کنیم. انواع شکلات صبحانه یکی از لذیذ ترین و جذاب ترین خوراکی های مورد علاقه کودکان و نوجوانان است و در این پادکست به طور مختصر نحو تهیه یک شکلات صبحانه طبیعی و سالم را برای شما مخاطبان عزیز شرح دادیم. 
ادامه مطلب

پادکست تدابیر طب طبیعی برای آلودگی هوا

پادکست تدابیر طب طبیعی برای آلودگی هوا
عنوان: تدابیر طب طبیعی برای آلودگی هوا  مدرس: محمد محسن عزیزی مدت: 15 دقیقه   جهت دانلود پادکست روی تدابیر طب طبیعی برای آلودگی هوا.mp3 کلیک کنید.    
ادامه مطلب

بسته آموزشی فشرده تشخیص بیماری ها از طریق زبان

بسته آموزشی فشرده تشخیص بیماری ها از طریق زبان
عرض سلام، ادب و احترام خدمت همه دنبال کنندگان مجموعه رسش  این بسته آموزشی رایگانی که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است با تدریس استاد محمد محسن عزیزی که در یکی از دوره های مجازی ایشون ضبط و آماده شده است شامل محتوای زیر است: - 53 دقیقه صوت آموزشی  - جزوه کامل 103صفحه ای PDF - تصاویر رنگی و آموزشی      این بسته آموزشی به عنوان نذر علمی به …
ادامه مطلب

طب اسلامی؛ حقیقی یا غیر حقیقی

سلام عرض ادب و احترام خدمت همه مخاطبین عزیز محمد محسن عزیزی هستم، متخصص و محقق طب طبیعی و طب مکمل و در این ویدیویی که خدمت شما عزیزان آماده کرده ام به چند سوال راجع به "طب اسلامی" پاسخ دادم. 1. طب اسلامی علم یا دانش کامل و مستقل است؟ 2. مبانی و مبادی طب اسلامی چیست؟ 3. اصول و روش های طب اسلامی چیست؟ 4. دارو های طب اسلامی را استفاده کنیم یا خیر؟ 5. چرا طب با اسم های مختلف وجود دارد؟ (مثل طب اسلامی، طب هندی، طب چینی، طب ایرانی و...) امیدوارم که توضیحاتم کمک بکنه که بیشتر حواسمون جمع باشه که چه چیز هایی را بپذیریم و چه چیزهایی را نپذیریم البته با استدلال علمی و عقلایی
ادامه مطلب

جستجو در مولتی رسش